14 Ekim 2013 Pazartesi

Turkcell faciası-Turbo 250 mb paketi kakalaması

Tabii başlıkta tek Turkcell faciası demek yanlış olabilir, laneti, uyanıklılığı, köylü kurnazlıkları da denilebilir.
Turkcell'in konuşma paketine, mesaj paketine ve internet paketine para yetiştiremediğiniz için hepsini toptan alacağınız bir paket bulup alıyorsunuz. Tabii kimse size bunu önermiyor ayrı ayrı ödemek daha masraflı olduğu için işlerine gelir. Gidip kendiniz o pakete geçersiniz bir sene Turkcell'den çıkmama sözü vererek.
Bu yaptırımlardan birkaçı.
İnternet paketiniz bayaaa varken birden turbo mudur nedir 250 mb paket yüklerler size.
Tabii müşteri temsilcisine ulaşmak oldukça zaman alıyor, arada 500 reklam dinleyip 3-5 kez ücretsiz size yardımcı olalım ben makina diye konuşan bir ses sizi caydırmaya çalışıyor.
Ben öyle bir şey yapmadım dediğinizde ezberlemiş callcenter elemanı anlatır da anlatır. Tabii o esnada genel bilgi verme bana kendi hesabımdan bahset diye bağırırsınız.
Yok efendim siz bu paketi alıp kullanmışsınız. Salak mısın kardeşim fazlasıyla internet paketi varken neden 250 mb alıp kullanayım. Siz yanlışlık yapımışsınız nasıl olduysa bana onu kullandırmışsınız ve parasını istiyorsunuz.
Ödememe talebi alıyorsunuz, paket harcanmadan biz onu işlemden çıkardık diyorsunuz. 2 gün sonra gelen mesajda paketi kullanmışsınız diyorsunuz.
İnanın çok akıllıca işler yapıyor Turkcell...
Her yere baz istasyonu kurmak, deli gibi reklam çekmekle olmuyor bu işler.
Müşteri memnuniyeti denen bir durum var.
Siz size ücret ödeyen bir kişiyi mecbur kılıyorsunuz.
Neye kullanmadığı almadığı bir şeyi ödemeye.
Aslında tek Turkcell'e kızmamak lazım ülkede herşey bu durumda kim olsa aynı şeyi yapardı diye belki bir call center elemanı beni arar.


Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...