5 Ekim 2013 Cumartesi

Moebius-Filmekimi


Kim Ki Duk'un son filmi "Acı"dan sonrası hiç kolay değildi benim için. Özellikle Moebius'un fragmanını görünce tehlike sinyallerini algıladım. Ancak yine olan oldu akıllanmadım ve Filmekimi'ndeki filmine bir bilet aldım. Aslında Kim Ki söyleşide şarkı söylemesiyle tüm kafamdaki imajını yıkmıştı:))
Dialogsuz film benim için sorun değil ancak bu kadar şiddet ve ensest beni geriyor.
Sıkıcı, uzun sekanslı, aksiyonsuz filmler izlerim, biraz şiddet görmeyi de severim amma velakin Kim ki biraz enseste takmış durumda. Sanırım kendisi o kulübede çok yalnız kalmış kafada kuruyor sürekli.
İşin diğer tarafı da anlatmak istediğini mükemmel bir şekilde seyirciye aktarabilmesi.
Mutsuz bir evliliğin en büyük sebebi güzel bir metrestir. Kadın öğrenince intikam almak ister. Eşinden alamazsa oğlu vardır temsilen, sonrası da penis savaşlarına dönüyor.
Salonu terkedenlerden biri olmak istesem de ortada oturuyor olmam beni engelliyor.
Aslında hiç filmlerden çıkmayı sevmem ki ömrümde bir kez yapmışımdır (geçen sene izlediğim Avustralya filminde-şiddet yüzünden). Filmi unutmam saatimi aldı.
Neyse ki gözümü kapatabiliyordum öylelikle psikolojim sağlam kaldı ancak evde olsa zaten izlemezdim.
Gittikçe şiddete daha çok yer ayıran Kim Ki Duk dilerim "Uyku" gibi filmler yapmayı da unutmaz.



Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...