31 Ekim 2013 Perşembe

Bankaların bizden habersizce kestikleri hesap işletim ücretleri

Paramızı evde saklarsak eve hırsız girebilir ve onu çalabilir.
Bir arkadaşımıza verirsek üstüne yatabilir.
Anne-babamıza verirsek bize sormadan altına yatırım yapabilir.
Harcarsak ileride fakir oluruz.
Bizde birikim amacıyla paramızı bankaya koyarız.
Bir ön araştırma yaparız en fazla faizi hangi banka veriyor diye.
Seçtiğimiz bankaya gider paramızı yatırırız ne güzel.
Birde o arada banka kartımız olsun diye hesap açtırırız.
Ya da kredi kartı kakalarlar.Yakanıza yapışarak, ısrarla.
Almayacağım dersiniz neden diye sorarlar. Sizi ezip büzerler.
Diyebilirsiniz ki ben kredi kartı fetişistiyim, evde onlarla sevişiyorum.
Ya da yiyiyorum doktor kredi kartı almamı yasakladı.
Ola ki bir kartınız oldu vay halinize. Her 6 ayda bir hesabınızdan habersiz çekilen
Min.50 TL. Siz birikim için bankaya para koyuyorsunuz onlar tırtıklıyor.
Bir öğrenci olabilir elinde parası kalmamıştır bankada 60 TL.si olduğunu varsayar.
Karnı açtır yemek almak için bankaya gider ve hesabında para olmadığını görür.
Akbank-Garanti-İng Bank-İş Bankası-Citi Bank- Yapı Kredi-Vakıfbank ve diğerleri.
Ben sorunlarımı ilk ikisiyle yaşadım ve hemen hesabımı kapadım.
Bugün bir arkadaşımın twitterdan iletilerini okudum bir sene içerisinde İng Bank ondan tam 180 TL.
çekmiş. Yuhhh dedim.
Geri ödeme için başvurmak ve parayı geriye almak imkansız.
Bu sorunu çözmesi için birini bulmak, itiraz dilekçesi yazıp vermek de imkansız.
Muhatap bulmak imkansız.
Tek çare kart kullanmamak.
Direnmek.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...