23 Ekim 2013 Çarşamba

Durakta otobüs beklerken aracıyla geçen erkekler

Yıl 2013 hala abazanlık hat safhada.
Eskiden filmlerde görürdüm komik gelirdi.
Bu akşam saat 9 civardı Yenisahra'da otobüs bekliyorum.
Metrodan çıkmışım hava serin hadi bir an önce gelsin diye zıplama durumundayım.
Durakta oyalanırken beyaz bir araç yavaşladı bir an baktım ne oluyor diye.
İçeride bir aç adam kafayı eğmiş bakıyor.
Elimi kaldırsam dur binecem desem alacak kesin.
Allahım dedim hala böyle ava çıkan oluyormuş.
Bu insanlar da böyle avlanıyorlar sanırım.
Bir yarım saat öncesinden evden çıktık iki arkadaşla fotoğraf çekiyoruz.
Tabii çektiğimiz de çöp kamyonu biz çöp atarken, karanlıkta gölge falan.
Adam aracında gülümseyerek bizi izliyor.
Tabii duraktakinden daha masumane geldi en azından 2 kız bir erkek kesiyordu:)
Yani şimdi bu tür adamları düşünüyor insan. Evli mi bekar mı?
Normal mi sapık mı? Ayrıca bu adamların niyeti ne kadar ciddi (Hani arabaya binsen)
Binenlere ne oluyor diye uzatılır ama boşverdim sevgilimi çağırdım gelip beni motorunun arkasına attı.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...