21 Ekim 2013 Pazartesi

Pazartesi sabahı İtalyan kahvesi

Bayramdan sonraki pazartesi işe gidenler için zor bir gündür.
Gece evine varan arkadaşların uyanıp işe gitmesi mücize.
Dün cadde anababa günüydü. Kahvaltı yapmak için gittiğimiz Şaşkınbakkal Beyazfırın çok hoştu ancaakk.
Gelen insan profili bir garipti. Öncelikle kahvaltı yaparken arkamdaki koltukta bir anne çocuğunun altını aldı.
Çocuk zaten ishal olmuştu. Benim de kahvaltım rezil oldu.
Wc ye gittim bir anne kızının çişini yaptırıyor. Beklerken diğer tuvaletin kapısını çaldım. İçerideki de bana çaldı. Tuvaletini yapan küçük kız gelip göbeğime vurdu. Sonra annesi wcye girdi. Çıktım dışarı sinirle.
Kahvaltıya devam ettim. Bir süre sonra tekrar tuvalete geri döndüm. İri yarı bir adam çıktı. Bir an afalladım. Wcye girmekten vazgeçtim.
Caribou cafeye kahve içmeye gittik. Oradaki tek asilik, garsonların küllüğü boşaltmasıydı. Rüzgarın etkisiyle hepsi üstümüze ve kahveye geldi.
Oradan da kaçıp Brandium'a geldik. Starbucks'da oturduk bir süre sonra lağım kokusu gelince oradan da uzaklaştık.
Evim evim güzel evim.
Yeni proje gereği İngiliz dizisi Dates'i izledim. Sonra biraz daral geldi tabii.
Bugün işe gitmediğim için memnunum ama biraz sıkıcı.
Kendi işi gibisi yok insanın!!!
Sevgilimle kahvaltıdan sonra ayılmak için espresso içiyoruz, bol sütlü:)))

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...