13 Ekim 2013 Pazar

İzmir'in boyozu, gevreği, anne yemeği

Anne yemeği bir başka olur. 1. Çok lezzetli olur. 2.Tepende sürekli ye diyen biri olur.))
Bende birkaç gündür baya ölçüyü kaçırdım akşamları yemek yemememe rağmen midemde yer kalmıyor.
Sabahları boyozu yiyiyorum, akşamüstü kalan gevreği bir parça peynirle yutuyorum.
Tabii bizde sebze ve ot yenir. Et, bakliyat pek tüketilmez.
Bamya yemeğini çok sevdiğim için her öğün yiyibilirim veeee kavun.
Küçük karpuzlar vardı hepsi bitti.
Tabii yaş cevizin de tüketilmesi lazım hem yer açılsın hem kabukları çöpe gitsin.
İki poşet çöp attım yediklerimizi düşünün.
Sabahtan TGRT'de Ayhan Sicimoğlu konuktu onu izledik, annesini kaybettiğini anlattı. Ve ağladı:((
Bizde duygulandık ardından CnnTurk'deki programını izledik ve şu an Joy Fm'de program yapıyor.
Annem Ayhan Sicimoğlu'na Ayhan İplikoğlu dedi baya güldüm.
OOooo latin ezgileri bizi sardı.
Bu bayram baya uzun geldi. Daha bayram bile başlamadı sadece tatile girdik.
Oysa ne yapıyordum ki günlerim ööööleee geçiyordu.
Ama aile olmadan çok zor, arkadaşlık da bi yere kadar:)))
Bayram aile ile kutlanırmış.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...