10 Ekim 2013 Perşembe

Havaalanı

Saat sabahın altısı, havalimanı yarı dolu sayılır. Kontuarı öğrenmek için bilgi ekranının yanına gittim. Bir amca oturuyor bir genç ayakta ona yardımcı olmaya çalışıyor. Çocuğun telefonu çaldı, halaya durmamak elde değil. Tabii onlar için… Derin bir nefes aldım ardından amca uzağındaki bir adama soruyor “Sizin yolculuk nereye?” sana ne demeyen adam Almanya dedi. “Aaa bizde Hollanda, Amısterdam”. Sabahın altısında “Yolculuk nereye?” sorusunun mantıksızlığına takıldım. Amca sohbet etmek istiyordu ben de duymamak istiyordum. Hemen kahve almaya gittim. Erken kalkmak midemi bulandırıyor ve devamı da.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...