24 Ekim 2013 Perşembe

Hello Ladies komedi dizisi

Dün akşam son 3 bölümü izledim baya güldüm.
Başroldeki Stephen Merchant acaip yetenekli, adam senaristmiş ve Hello Ladies'i hem yazıp hem başrolünü oluyor. Sanırım yapımcısı da.
Son bölümde Hollywood'daki audience çekişmeleri vardı. Biraz kartçana gösteren komşusu ped reklamında oynamak için seçmelere gidiyor. Ona nazire yapan Leonardo di Caprio'nun filminde oynayan yırtık oyuncu kadın ise Scorsese filminin seçmelerine geliyor. Bir süre kapıda beklerken bizim kızı çok ezikliyor.
Sonrasında film için odaya dalan çatlak diğer odaya dışarıdan geçiyor. Girdiği kapı scorsese ama çıktığı ped reklamı seçmesi olan kapı.
Öteki imalı imalı soruyor ilk görüşmede nerden para kazanıyorsun. Web dizisi yazıyorum, yönetiyorum, oynuyorum diyor. Ötekinin cevabı ise para kazanacağın iş yapmıyorsun:))
Hemen üstüme alındım.
Neyse bizim 2 metrelik ezikle Hollywood meraklısı partiye gidiyorlar.
Partide moda dergilerinden editörler, mankenlik ajansı olanlar ve iyi oyuncular kaynıyor.
Ama gay esprileri yaparak, tap dansı yaparak dikkatleri üzerlerine çekmek de bir yere kadar.
Havuzdan kovulma sebepleri ağır, ırkçı espriler.
İkisi de kuyruğunu sıkıştırıp evlerine dönüyorlar.
Hala umutları var ama:))

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...