5 Ekim 2013 Cumartesi

SADECE AŞIKLAR HAYATTA KALIR ONLY LOVERS LEFT ALIVE



Yönetmen Jim Jarmush harika bir filmi bence:))
Çook sevdim gidebildiğim festival filmlerindeki kanlı sahneler beni benden bezdirmişken bir vampir filmi tam damardan girdi.
Eski komşumun ısrarı üzerine soluğu Beyoğlu sinemasında aldım yaklaşık olarak 1 saat sıra bekledikten sonra bilet alabildik bizden sonrakiler alamadı ne acı, iyiki beklemişiz:)))
Okuldan bir arkadaş geçen gün "Kahve ve Sigara" filmini izliyormuş, kuzenler sahnesinde sade gelen kahvelerden birinin sütlüye döndüğünü görünce işin içinden çıkamamış ve bana sordu:))
İzlememe rağmen hatırlamadım tabiiki derhal araştırdım sahneyi buldum izledim.
Sigara kahvenin içine söndürülüyor daha doğrusu söndürülüş tarzı kültablasına gibi ama orada kültablası yok. Kabul ediyoruz ki sade gelen kahve içine söndürülen sigarayla sütlü oldu.
Bu kadar açıklama benden, genelde bir anlamı var mı tekrar izlemem lazım. Bazen yönetmenler böyle oyunlar yaparlar.
Sadece Aşıklar Hayatta kalır derler ya hem oyuncularıyla hem bilmem neyiyle iyi diye överler.
İzlenir yani son zamanlarda pek film izlemeye vaktim olmamıştı iyi geldi.
Ne güzel bir aşk örneği kıskandımmm.
Yasmine Hamdan'ın şarkı söylediği sahne çok büyüleyici.
"Bu öten kuş kim" diye soran adama karısı "Yasmine yakında çok ünlü olacak" diyor.
"Hayır, ünlü olmak için çom iyi" diyen adam benden tam not alıyor.
Yarın akşam Salon'da konseri varmış gitmek isterim.))

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...