12 Ekim 2013 Cumartesi

Bayram Geliyor / Herkes Tatilde


Kurban Bayramı tatili dün akşam başladı kilit trafik zamanla çözüldü.
Dün 1238 uçak Atatürk Havalimanı'ndan kalmış. Feribotları saymıyoruz,
Eskihisar Topçular arası da tıklım tıklımdı.
Tüm büyükşehirlerde bir rahatlama hissedilmiştir.
Berberlerin, bıçak bileyicilerin ve kasapların işleri çoook yoğunmuş.
İzmir'de hava oldukça sıcak kısa kolluyla geziliyor.
Dün annem deprem olmaz umarım dedi. Az önce Girit Adası açıklarında deprem olduğunu duyduk.
İstanbul ise ne kadar sıcak olursa olsun yemem artık. Kış geldi oraya.
Evlerin içi daha bir serin oluyor.
Neyse başa gelen çekilir Brezilya'ya gidene kadar kışı yaşayacağız.
Tatildeki insanlara imrendim derken benim de tatilde olduğumu anladım, hihi.
Daha mı güneye inseydim acaba Altın Portakal falan?
Dün akşam ödüller verildi herkes hayrını görsün diyorum.
Film çekesim geliyor ancak şu senaryo işleri yoluna giremedi gitti.
Umudum var hala.
Dün akşam rüyamda bir ciple geziyordum ne güzeeeelll.
Bu hafta iki oldu arabalar giriyor rüyalarıma.
Hayır olsun.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...