23 Şubat 2012 Perşembe

Polis diye diye

Dün akşam yatmaya hazırlanırken polis aracının "aıııı" sesi geldi eyvah dedim camdan kafamı uzattım. Bir memur bizim apartmanın kapısının fotoğrafını çekti. Ardından biz camdan bakanların kaçıştık içeri.
Bugün öğrendiğime göre en alttaki komşularımıza hırsız girmiş. Bir dolu küfür sallıyorum. Ne kadar kötü geçmişler olsun.
Bir şeyden bu kadar bahsederken burnunun ucunda bitiyor.
Adli tıp yüksek lisansından da vazgeçtim o dersleri kaldıramam bennn. Hadi hırslandım okudum diyelim eski ben olmam zaten.
Omuz-sırt-boyun-yutak ağrım geçmek üzere. O yüzden bu akşam yıkandım. Kokmuşum sanki!
Yarın son iş günü cumartesi pazar var oh ne güzelll.
Yarın akşam bir güzel yemeğe gidecez arkadaşlarla.
Topuklu giymeye karar verdimi. Bir de kendime yeni çanta aldım heveslendim şimdi:)
Arada gezmek lazım canım!
Omerta'mı alıp yatağa gidiyorum elektrikli battaniyem ısıtmıştır artık.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...