18 Şubat 2012 Cumartesi

Biblioteca- Atatürk Kütüphanesi

Bugün bir koşu güneşe aldanıp Taksim'e attım kendimi, bir arkadaştan almam gereken 20 film vardı. Ardından "Omerta"yı aldım tabii okumadığım bir tane de evde. George Orwell biraz gaflet yarattı bir anda 2 kitabını okuyunca... Mafya takılayım biraz değişik duruşları var. Onlardan öğrendiklerini hafifletip hayata uygulayabilirsin. Motorda baktım biraz sürükleyici. Kütüphane girişince çantamdan uçan sayısal lotolar karizmamı çizdi.
Üstüm başım üşümüyor ancak aldığım nefesrten dolayı ciğerlerimden korkuyorum.Lütfen tanrım faranjit geri gelmesin. Boğazım kurudu çaya suya sardım. Elma çayı yapma planım var az sonra.
Hala'da içtiğim yuvalama çorbası öksüz doyuran gibiydi bir süre acıkmam ama soğukta iyi geldi.
Dün temizlediğim ev hala mis gibi nolur kirlenme! Yıkadığım bulaşık da beni mutlu etti.
Temizlik imandan gelir.

Mi piace la biblioteca perché non devi pagare per leggere i libri. Puoi scegliere.
Quando prendo il libro mi sento che "devo leggere subito". Questo senso é buono. "DOVERE" lavora sempre!
Ma il tempo é freddo c'é  il sole, non funziona!
Il mio respiro si cristallizza nell'aria.
Non voglio uscire della casa. Domani saro a casa tutto il giorno.
Anche devo scrivere cartone animale ma non viene ispirazione...
Aspettiamo, daiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...