8 Şubat 2012 Çarşamba

İlk iş günü

Sabahın mavisinde yola çıktım. 45 dakikada Nakkaştepe'ye vardım.
Yeni bir iş öğrenmek lazım bütün gün liderimiz benimle ilgilendi. Cuma günü telefonda mülakat yaptığım İtalyan gelmişti, kaçtım. Adam ben seni mi işe aldım diye düşünmesin dedim.
Öğle arası 1 saat yarım saatte sıkılmıştım. Sağlık olsun, servis Nuhkuyusu'nda bıraktı sabah beni 7.30'da oradan alacak umarım Karacaahmet mezarlığının içinden geçerken bir ölü kalkıp da beni durdurmaz. Ya da bir diri!
Yemekler de güzel açık büfe salata var, kısırı bile gördüm. Nerede var bu yemekler. Sigortamı da yarın başlatıyorlar. Kurumsal gibisi yok! İnşallah 3 ay dayanırım.
İtalyanca gazetelere göz gezdirmeyi özlemişim (okumayı değil).
Masam boğazı görüyor inanılmaz. Buna güzel derken İcadiye'de Vakko'nun ofisini gördüm dibim düştü!
Ne güzel aydınlatma ve ofis dizaynı o öyle belki beni bir gün işe alırlar.
Koşarak eve geldim ve makarna yedim, allah karnımızı aç bırakmasın.
Her işsize iş versin amin:)

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...