5 Şubat 2012 Pazar

Bahardan kalma günler

Karlar eridi yoldaki ıslaklık gitti. Ne mutlu bize, tüm İstanbullular kendilerini sokağa attı.
Bende tembellik ettim kursa gitmedim zaten son gündü, güzel bir patates kızartması yaptım ardından da biber-patlıcan-havuç-kabak. Sonra sarımsakladım az önce yedik:)
Arkadaşlar ısrarla bana gel bana gel dedi ama direndim. Hiççç karşıya geçesim yoktu. Esma aradı direkt ben geliyorum dedi. Böylece bulaşık yıkama ve ortalığı toparlama zorunluluğum oluştu. Çarşaflarımı bile değiştirdim. Artık bi 10 gün rahatım. Ancak evi süpüremedim:((
Kombi dün geceden beri kapalı sanırım bir 15 saat sonra açarız. Olmadı çarşamba kış geri geliyor zaten.
Avrupa'da ve Amerika'da kara kıştan ölenlerin sayısı artıyor. İsviçre'de banklar donmuş, görevliler de sokaklarda donmuş cesetler topluyormuş. Uyarı: Sabahları 10 km koşun ve soğuk suyla duş alın. Bence direk ölün demek.
Çok param olsa kışın hep evde otururum çalışmam, salı işbaşı sanırım. Ancak perşembe cuma kar geliyor bu işte kar tatili olayı var. 3,5 dedin mi çıkıyorlar ne mutlu. Herkeslere hava atarım.
İçimde bir sıkıntı var bu kan alma mevzusundan mı işten mi anlamadım. Ama yeni bir işi öğreneceğim için merakla doluyum.
Yarını kazasız belasız atlatırsam çok sevinecem:))

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...