25 Şubat 2012 Cumartesi

Yine Weekend ve "The Artist"

Dün iş çıkışı karşıya giden servise bindim. 7 dakikada Mecidiyeköy'deydim. Metroya bindim ancak insalarla öbek öbek yürümek zorundasın. İyiki Anadolu yakasında oturuyorum. Avrupa'nın trafiği hiç çekilmez. Nefes alacak alan yok. Dip dibe.
Taksim ana-baba günü. Önce Fransız Kültür'deki fotoğraf sergisini gezdim. Kırgız dağları, insanları vs vs. Üstüne bişeyler yazmam lazım yarın inşallah enerci gelir.
Bugün 8.15'de uyandım:( ve uyuyamadım ne yazık. Dışarı çıktım Evkur'dan laptop fiyatı araştirim dedim ancakk tuzlu geldi. Marketler bile açılmamış daha. Bim'den aldım krakerleri. Büyük simit-yumurta ve diğerleri güzel bir kahvaltı yaptım.
"The Artist"i izledim ve bayıldım. Müthişti. Diğer Oscar adaylarını da izleseydim yarın akşam taraf olabilirdim.
Ardından "Yalan Dünya" ve 2 bölüm "Rizzoli & Isles" bakındım.
Onun üstüne türlü ve bulgur pilavı yapmak biraz garip kaçtı. Napalım kör boğaz.
Yarın kocaman bir tatil günüm var yine izlemeye saracam sanırım.
Bu aralar böyle gitsin de.
Yaza gezeriz ya da işsiz kalınca.
Dün akşam Cumhuriyet Meyhanesi'ndeydik gerçi. Merdivenaltında oturduğum için sigara dumanından gözlerim görmez oldu. Neyse 2 laf etttik arkadaşlarla değişiklik. Onlar bölüşüp ödediler. Benim anca o hesabı ödemem için senaryo yazıyor para basıyor olmam lazım.
Yatağa doğru gidiyorum. Hala "Omerta"yı bitiremedim. O kadar heyecanlı halbuki:)

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...