17 Şubat 2012 Cuma

Klorak Kokusu


Amanın tüm ev klorak kokuyor. Daha doğrusu çamaşır suyu. O da ne garip çamaşır suyu. Ne yaptığını bilmeyenler için tehlikeli. Yani çamaşır suyunun ne yaptığını. Mikropları gebertmek, beyazlatmak, kokusundan zehirlemek gibi.
İşte bilgisayar başında tutulan omuzlarımı açmak için evi temizledim. Sonuç tüm vücudum tutuldu!
Şu an yatakta ısınıyorum hava da busss. Burnum üşüyor. Bazen tırsıyorum kronik faranjitim geri gelecek diye:((
Neyse 2 gün tatilim evde yayılajam. Ayrıca çizgi film de yazmalıyız:))) 5 tane.
Allah ilham versin!!!
Yarın alarmsız uyanacağım ne hoş!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...