16 Şubat 2012 Perşembe

Aynı Anda 2 İş

Hayat böyle oturursun oturursun bir iş çıkar sonra arkası çorap söküğü gibi gelir.
Akşam 6 gibi evde olmam beni çok mutlu ediyor. Üstelik gazeteden reklamları ayırmaya başladım. Salı bir tane gazete yaptım, dün 3 tane bugün de 4. Corriere Adriatico'ların yarısı yanlış gelecek kesin elimdeki Gazzetta di Parma'yı yarın gelecek olana göre düzelticem o yüzden göndermedim. Aslında bugün 5 gazete yaptım.
Hırs yaptım öğrenecek başarılı olacağım. İleride benim için kilit meslek olmasa bile bunu başarmam lazım. Mutlu oluyorum kendimi başarılı hissedince. Allah yüzümü kara çıkartmasın. Ama öğrenmezsem salağım bence.
Kar alarmı verildi. Telefonuma gelen mesajlardan korkuyorum. Beşiktaş Belediye'si kar alarmındayız, ücretsiz ring seferlerimiz var falan diyor. Hemen dışarı bakıyorum. İş yerindeysem 2. köprü evdeysem 1. köprü görünüyor. Ne güzel.)
Dün gece 2 çizgi film yazdık 2.sinde uyuyakaldım. Bugünde yazmalıyız en az 2 tane!
Aklıma bir şey gelmiyor. Çok acı verici:(((
Haftasonu karşıya geçip kendime 500 TL.ye laptop almam lazım Vatan'da vardı bitmedi inşallah.
Kar yağarsa gidemem ama.
Ha bir de etkinliğe gitmeliyim. Bir yere örnek yazı göndermem lazım. Çok iş var hallederim umarım.
Başlayalım artık...

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...