21 Şubat 2012 Salı

Boyun Ağrısı

Bir güneş çıkması bir de boyun ağrısıdır beni şaşırtan...
Bilgisayar başında 2 ekrana odaklanan ben bolca molaya rağmen feci tutuldum. Cuma günü yaptığım deli temizlik de artımdır.
Şu an boynumda sıcak su torbası, midemde kas gevşetici yarına mutlu uyanmayı planlıyorum.
Son 3 saattir hangi hareketi yaparsam ahh ohhh diyorum.
Kombi kapalı 265 Lira fatura geldi ne kötü, ttnet geldi 75 çok kötü (ttnetten nefret edelim kampanyası başlatacağım), geri kalan faturalar zaten takır takır geliyor. Allahım sabır ver. Yaz fakirin dostu.
Yazı severim deyince "Ay ben kışı severim" diyenleri dövmek istiyorum. Kışın nesini severler anlamam. Elin ayağın hep soğuk, wcye bile oturamazsın rahatça, ısınma parası pöf, yorgan ve battaniye altında ezilme sorunu, bitki, meyve sıkıntısı, insanların depresyonu.
Daha sayayım mı?
Beni bitiriyor bunlar. Elimde olsa kışın ölmek yazın dirilmek isterim. Mayıs - Ekim arası yaşayabilirim.
Güneş gerçi varlığını hissettiriyor sağolsun 3-4 gündür ancaaak devamı gelmeli.
40 derece olsun her gün ben razıyım, yaz kısa kollu giymek demek değildir askılı giyebilmektir.
3 gündür sigara (daha doğrusu puro) böreği yiyiyoruz. Fena olmuyor çıtır mıtır.
İşe iyi sardım hırs yaptım öğrenecemmm.
Allahım çabuk öğrenen, algısı açık biri olduğumu hatırlamam lazım.
Bana güç ver:)

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...