22 Şubat 2012 Çarşamba

Quotidianiiiii-Dedektiflik

"Corriere Adriatico" biraz sıkıcı gibi "La gazzetta di Parma"yı baya öğrendim.
"La Provincia di Como"da yarın daha iyi olacağım. Bugün keşfettiğim "La Voce di Mantova" ise çerez gibi geldi. Tıkır tıkır gidiyor sıksam 45 dakikada tüm reklamlarını ayırırım.
Bugün 6 gazete yaptım sonuncuyu göndermedim. Yarın gelecek düzeltmelere göre kontrol edip gönderecem:)) uyanıklılıktan öte değil.
Hedefim büyük 10 günde yüzde 30 hata payım olmalı olmalı olmalı.
Gerisi ekip arkadaşlarıma kalmış.
Gerçi benim başarım demek onların da motive olmasını kolaylaştırır.
Benim başarım ekibin başarı çıtasını yükseltir.
Eğer benim başarım bizim başarımız olmazsa bir anlamı yoktur.
Bu iş sonlandırılırsa ne yaparız artık bilmiyorum:(
Artık uzun bir süre gazete görmem.
Allahın yerel gazetesinde bile her fotoğraf sanat eseri.
Eeee ülke güzel nereyi çeksen nereden çeksen +1 başlıyorsun.
Mantova'da sokaktakileri çekmişler. Güya kışın insanlar ne giyiyor.
Sanırsınız ki moda çekimi yapılacak. Herkes bu kadar mı şık olur. En azından bizim Nişantaş kadar göz dolduruyordu. O soğukta bile giyinmeyi iyi biliyorlar dedim. Ben tüm abasları üstüme geçiriyorum.
Neyse üşütmeyeyim de...

Cuma Galata'da balık yiyecekmişiz. Uzun zamandan sonra ilk kez dışarı çıkacağım.
Ne giysem diye diye düşünüyorum.
Akşamına da eve dönmem lazım!
Cumartesi ya da pazar Adar ile Tarlabaşı çekimi yapabiliriz.
Şu sırtımın ağrısı bir geçse yutkunmak bile sorun.

Can Bonomo Eurovision şarkısını söyledi. Trt'ye yuh dedim şarkı takıldı ya.
Koskoca TRT ne hallere düştü. Çok yazık zaten çoğu sunucunun diksiyonu bozuk+2 lafı da biraraya getiremiyorlar. Can Bonomo'nun Eurovision yolculuğunu da bir magazin haberi edasında montajlamışlar. Ben utandım. Trt'ye yakışan kısa, ilginç belgesel tadıydı ama...
Kendim bir devlet kanalı kurarsam uygularım artık.

Ayrıca Antalya'da vurulan-şehit olan emniyet müdürü olayı çok canımı sıktı.
Türk polisi kendini hafife mi alıyor nedir. Doğru düzgün bir kuşatma yok. Manyağın biri ortaya çıkmış etrafa ateş ediyor. Herkes bakınıyor. Polis bence hemen müdahale etmeliydi. Adam göz göre göre boş yere öldü. Herkesin elinde silah kardeşim öldür demiyorum ama etkisiz hale getirsene saldırganı. Ayrıca gözaltına aldıktan sonra ne yaptığın önemli değil. Zaten olan olmuş.
Ben izin veriyorum polise bu tür saldırganları en kısa sürede etkisiz hale getirebilir.

Dedektif olmak istiyorum.
Boyum kısa:(((

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...