4 Şubat 2012 Cumartesi

2 Yeni Kitap

Dün başıma gelenlerden sonra hayata tutunmak çok zor. Bir kaza kurşunu ile ölür müyüm diye bakınıyorum. Kanal tedavisi için gittiğim dişçi dişin 5'de 1'ini çekti. Sallanıyor diye... Yemin ederim bir daha diş ağrısından ölmeden doktora gitmem. O kadar tecrübeliyimdir dişte ama herşey tersine döndü. İçi oyula oyula dayanamadı zavallı kırıldı. Şu an elimde kalan da sallanıyor sanırım. Çok acı, koca diş göz göre göre eriyor...İyi haberse artık işimin olmasıydı. Sigorta için bir sürü evrak hazırlamam gerekti. Bir tek kan tahlili ve birkaç fotokopi kaldı. Sanırım salı işbaşı yaparım. En son gelen kötü haberse emektar laptopum öldü. Gelen mailde üstü kapalı "kurtulamadı" yazıyordu. 8 tamirden sonra artık yok MSI. Sevinecek bir şey bulamıyorum ama hayırlısı.
Atatürk kütüphanesinde memurlar kardan dolayı işe varamadıklarını söylüyorlardı. Bugün buldum onları, kalorifer 50 derecede içerisi kaynıyordu. Yeni cici kitaplar aldım. Biri George Orwell'in "Paris ve Londra'da Beş Parasız" diğeri ise; Peter Ackroyd'un "Doktor Dee'ninEvi". İşten gelince beynim sulanmazsa okumayı planlıyorum.
Bugün Cihangir'de bir kahve içtik kızlarla (Ebru-Tülay-Delal), günlük güneşlikti hava. Bildiğin 10 derecelerde. Kursa gidince içimdeki yün çorabı çıkarıp çöpe attım. Birkaç ünlü gördük, hemen dedikodu, insanların neden oralara gittiğini anladım. Ortam müsait.
Herkesler benimle görüşmek istiyor. Ne kadar popülerim. Ama bu ilgi bazen beni sıkıyor. Kendime de vakit ayırmak istiyorum!!!
Ben istediğimde bana ulaşsın insanlar.
Bu arada dün karşılaştığım dahiliyeciyi çok beğendim pazartesi benden kan alma ihtimali var.
Eski okulumda neler oluyor ya, yeni dekan fazla dayanmaz gibime geliyor. Aman ileri geri konuşmayayım seneye yüksek lisansa almazlar beni!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...