13 Şubat 2012 Pazartesi

İlk Lahana Sarmam

Üşenmesem bir foto çekip koyardım şuraya ancak nette lahana sarması arayanlara kötü örnek olmasın.
Canım bir anda yoğun bir şekilde limonlu yoğurtlu sarma çekti.
Hemen şoklandım. Şok markete gittim ve gerekli malzemeleri aldım.
Yağmur eşliğinde eve gelip lahanayı kaynatmaya koyuldum.
Gizem de geldi, gizlice bitirdim. Kız ne yaptığımı görse yemezdi. O anlık açlığıyla kimse karşı koyamadı.
Yaprakları nereden nasıl saracağımı bilmiyordum ancak biliyormuş gibi davrandım. Sonuç: bir yaprak bir yumruk kadar sarıldı. Bu insanlar annem dahil nasıl parmak kadar sarıyorlar. Yaprak belki sarılır ama lahananın imkanı yok.
Haftasonu vaktim olunca bir video izlemeli örnek olsun.
Ama bi daha yapacağımı sanmıyorum.
Açıp anneme de sormadım.
Nasıl sarıldığını görmek lazım.
Yedik 2'şer tane karnımız doydu.
Güzel oluyor 3 kişi yemek yemek yalnız insanın boğazından geçmiyor.
Şimdi de bir lahana yiyesim var ama çok zor yatınca geri gelirler.
Limonlu limonlu.
Bir daha yapmam sanırım.
Yatağa doğru gitmem lazım sabah 6,45'de uyanmalıyım:(

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...