10 Şubat 2012 Cuma

Tatil haftasonum benim

3 gün çalıştıktan sonra tatil yapmak oh ne güzel.)
İşi sevmeye başladım umarım başarılı olurum! İnsanların umutları da boşa çıkmamış olur.
İtalyanca'yı hatırlamama da öyle bir sevindim ki eve gelince saçma sapan dar dar konuşuyorum.
Bulgaristan'daki barajın çökmesiyle Edirne'ye neler oldu, çok yazık.
Git-gel akıl derler buna.
 Haberlerde gördüm Bulgaristanlı dolandırıcılar 36 yaşındaki salak bir genci soymuşlar. Adam "Aşık Oldum" diyor ya inanamadım. Demek insanlar yüzünü görmediklerine de aşık olabiliyor. 1000 euro göndermiş ya ben ne kadar emek harcasam bu para gelir acaba? Kahretsin ben çok iyiyim!!!
M.Ali Birand fosfor yeşili saat takmış, haber sunan takım elbiseli bir adamdan hiç beklemezdim. İmaj önemli şey giyinmek şurda dursun. Bir de ekran önündesin daha dikkatli olman lazım. Neyse bir replik vardı diziden "Senaristler yüzüne bakılır gibi olsalardı kamera önünde olurlardı" diye aklıma geldi!
Haftasonu planım dişçi:((((( Umarım sinirlerimi yıpratmaz da bir an önce normal diş gibi şekillendirir şunu.
Bundan sonra ders: Diş ağrısından ölmeden doktora gitmek yok. Güya bilinçli hastayım, bu sayede 1 aydır bilincimi yitirdim.
Senaryo olsa da yazsak Macro Center'da bile ilan panosuna yazmıştım.
Hangi yapımcı bir süpermarketten böyle bir ilanı dikkate alır ki.
Bu da bir umut aslında.
Omuzum ve kollarım ağrıyor sandalyede kazık gibi oldum. Jakuzim de yok gireyim içine köpürteyim suları. Yarın sabah 11'de kalkma planım var. Ancak pazartesi 6.45'de kalkma zorunluluğum da var:((
Kocaman bir tabak karnabahar yedim, üstünde siyah zeytinlerle, kepekli ekmekle. Şu an bir Türk kahvesi içmek istiyorum, yalnız da olmaz ki:(

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...