24 Aralık 2013 Salı

Sherlock Holmes / Dizimag


Tezer Özlü "Eski Bahçe Eski Sevgi" kitabını bir nefeste okudum. "Onunla dün gece sokaklarda kavga etmiştim. Beni yanına çağırdığı için. Ondan da kaçıyordum. Ama gene de yanına gelmiştim çağırınca.
Sonrasında yeni kalınnn bir kitaba başladım. Sherlock Holmes "Akıl Oyunlarının Gölgesinde". İki gündür harıl harıl okuyorum. Umarım yarına biter bende özgürlükle başka kitaplara geçebilirim.
"Ölüm İlanı Yazarı" bunlardan biri ha bir de "Kara Kitap'ın Sırları" var. Yeni yıldan önce bunları bitirmem imkansız gibi görünüyor.Geçen gün evdeki kütüphaneyi bir yere bağışlamak geldi aklıma. Ne güzel ismime özel bir bölüm yapılırsa onore olurum. Ama kendi evimin salonunda da onları görmek beni mutlu edecek. Karar veremedim. Dizi izlediğim malum site dizimag kapatıldı. Yastayız. Tabiiki böyle dizi izlemek korsan morsan çook ayıp ama elde imkan yok şu aşamada. Televizyona bakıyorum Homeland yeni sezonu başlıyor diyo. Geçmiş olsun. Brody'yi astılar ötesi yok. Diğerlerini saymaya dilim bile varmıyor. 1 sene önce böyle haldur huldur dizi izlemeye başladım fena da olmadı, gerçi netten film bile izlemeyen biriyim. Tam bağımlı olunca elimden alınan site bende boşluk yarattı. Tek bende değil tabi Twitter'da baya insan bundan şikayetçi. Elimizin altında duruyor, arada bir komedi bile izlemek için tıklıyorduk.
Ne günlerdi, bu boşluktan sonra kitap okuma mevzusuna sardım. İyi bişey mi EVET. Ama diziler de olmazsa ne yaparız bilemem. 

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...