29 Aralık 2013 Pazar

Balıkesir Şan Sineması


Balıkesir Şan Sineması'nın kapanacağını ve 4as market olarak açılacağını duydum veeee çok üzüldüm.
İlk filmimi izlediğim yer olan Şan, benim için çok özeldir.
1994-1999 yılları arasında...
İlk kez Batman'ı orada seyrettim ve sonraki 4 sene boyunca filmlerimi izlediğim tek yer oldu.
Kısacası sinema nedir Şan'da öğrendim.
Cumartesi ve pazar günleri hınca hınç dolu olurdu.
Okuldan ve dersaneden kaçıp gittiğim tek yerdi.
Ülkede sinema ve tiyatro salonları kapatılıyor yerlerine marketler ve avmler açılıyor.
Köle gibi çalış, sanattan uzaklaş, para harca, daha çok kazanmak için çalış ve daha çok harca.
Çark böyle dönecek artık.
Anlayanlar anlamayanlara anlatsın.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...