1 Aralık 2013 Pazar

1 Aralık sevgilimle ve arkadaşlarımla doğumgünü kutlaması

Bugün doğum günüm:))))
Hiç evden çıkmadığım tek doğumgünüm.
Aslında bunun da sebebi var. Dün akşam cumartesi idi malum, arkadaşlarla bir yerde bir şeyler içelim diye bir hafta önceden Narpera'yı ayarladık.
Face'de etkinlik oluşturdum 50 kişiyi çağırdım. Sadece 15 kişi gelecem demiş diğer 3 tanesinin de aklı karışıktı.
Son anda kimler dökülecek diye bekledik, tahminlerim doğru çıktı.
3-4 kişi ya kendi hastaydı ya da ebeveyni. Tabiiki normal.
Sağlık olsun dedim kendi kendimize eğleniriz...
Sevgilim beni Leblon'a götürdü, Pancarlı, ahtapotlu risottonun yanında kırmızı şarap içince vıy.
Sonra da Lebon'dan pasta aldık:))
Bara gittik arkadaşlar gelmeye başladı, yüksek ses düzeyinden sonra duyma kaybı yaşadık.
Duyma kaybıyla bazı arkadaşları da kaybettik.
Evlerine gittiler.
Kalanlarla pasta kestik, sevgilimle yedik:))
Alevli eğlenceyi bırakıp Tektekçi'ye geçtik ancak yer yok.
Sokakta yer yoktu, sevgilimin ayak parmağı sakattı o yüzden ha birde canım arkadaşlarımın bana aldığı hediyeler elimdeydi, biz de 360.a gittik.
Geçen sene de orada kutlamıştır. Yemek yemiş erkenden eve dönmüştük, şarap içince uykum geliyor, gevşiyorum da.
Dün de şarapla gevşedim. yy.
Sonra içmedim pek ayılmak istedim. Taa ki 360'daki vodkaya kadar.
Ya arkadaşlar terastaydı asık suratlarıyla fotoğrafçı "cenazeniz mi var" demiş baya güldüm.
Sonuç olarak yedik, içtik, biraradaydık özellikle sevgilim yanımdaydı. Başka ne isterim ki hayattan.
Şunu anladım bir gün önce doğumgünü kutlayınca o gün evde dinlenerek geçiriyor insan. İyi mi kötü mü bilemedim seneye başka bişi deneris.
Yeni yaş planları yapmaya başlamalıyım!
Yeni yaşımız kutlu olsun.


Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...