7 Aralık 2013 Cumartesi

Kar mı geliyor?

Pazar günü geldiiii.
Bir cumartesi günü evden çıkmadım inanamıyorum.
Geçen hafta doğumgünüm olduğu için yeterince gezip tozmuş, hatta pazar günü evden çıkacak enerjiyi kendimde bulamamıştım.
İnşallah yarın bir dışarı çıkar nefes alırım.
Dünden beri senaryo yazmayı planlıyordum neyse ki bu akşam 40. sayfaya vardım.
Amacım 60 da bitirmek. Umarım yarın kahvaltıdan sonra bitiririm.
Uyku bastırmıştı gittim elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım uykum kaçtı.
Çünkü yüzüme soğuk su çırptım!
Şu an dizi izleme planlarım var. Ne izlesem diye düşünürken tekrar uykum gelebilir.
Sevgilim Boston'a varmıştır şimdi onu çok seviyorum yaaaa!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...