11 Aralık 2013 Çarşamba

Şafak Sayan Askerin Günlüğünden Çıkan Ünlüler Kimler?


İmparator İbrahim Tatlıses ve eski kankası Ebru Yaşar. Taaa yıllar öncesinde çekilmiş fotoğrafları şimdi bir askerin kantinden alınmış defterini süslüyor. Tam karşısında ise basketbolcu İbrahim Kutluay'ın eşi 2 çocuk anası Demet Şener. Ne yıllardi diye düşünmeden edemiyor insan. Güzel poz hele askerler için. Ben olsam birliği basar o defterlerden fotoğraflarımı sökerdim. Ya da ne gerek var bu da bir tür sevap derdim:))


Mahsun Kırmızıgül "Melekler Ağlar" adlı şarkısı. Az önce arkadaş şarkıyı WhatsApptan millete okudu. Bir saat feedback bekledik. Bir oyuncu arkadaş "Kınalı Kar" adlı eseri bize karşı okuma şeklinde gönderdi. Bu karlı gün bize bayram oldu. Sağda gördüğüm Harun Tan'dan boşanan, Sinan Akçıl ile aşki yaşayan Ebru Şallı değil mi? Askeri tanımıyorum tabiiki.


Sol tarafta içtima yaparken havada asılı kalan bir askercik var. Allah kolaylık versin. Onun hemen yanında şafak sayarken tek destekçisi olan Hülya Avşar. Güzeller güzeli medyatik isim. Eskiden ayakkabı boyacılarının sandıklarından küçük fotoğrafları asılı olurdu. Çok küçüktüm ama net hatırlıyorum. Sağda ise Benjamin'in eşi Hande Ataizi bulunuyor. Kendisi iyi oyuncudur. Güzeldir, şekerdir. Kaç askere umut oldu bilemeyiz. Ancak farklı bir kültür ile karşı karşıyayım. Bunu araştırmak için doktora yapacak olan bir arkadaşıma önereceğim. Buradan vatani görevini yapan tüm askercikler için şarkı istiyorum. "Melekler Ağlar".))) Dileriz ki kimse ağlamasın...

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...