20 Kasım 2013 Çarşamba

Nejat Uygur'un vefatı

Yıllar yıllar önce renkli televizyon hayatımıza girdiğinde, önümüze ne gelirse izlediğimiz dönemlerdeki en iyi komedi programlarını yapan tiyatrocu; Nejat Uygur'dur.
İnsanlar koşarak tiyatrolarına gider, sonra günlerce esprileri birbirlerine anlatırlardı.
Televizyonda izler üstüne okulda parodilerin taklitlerini yapardık.
Mekanı cennet olsun.
Nejat Uygur:

"Benim gençliğimde herkeste Amerika'ya gitmek gibi çok yoğun bir istek vardı. Bu yüzden liman cüzdanı çıkarttım ve gemici oldum. Hiç unutmam, bir Panama şilebinde çalıştım. Gemide kimsenin canı sıkılmazdı. Onlara fıkralar anlatır, taklitler yapardım. Herkes çok gülerdi. Sonra askere gittim, orada da arkadaşlarımı çok güldürürdüm. Giderek insanların yüzünü güldürmek bende tutku oldu. Sonra da tiyatro başladı zaten."

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...