25 Kasım 2013 Pazartesi

Arter



Cumartesi günü Salt'tan sonra Arter'e uğradım, eserlere göz gezdirdim!
Sonra merdivenden inerken 2. katta bir mekan oluşturmuşlar hemen içeri girdim.
İnsanlar koltuklarla, masalarda bir şeyler okuyorlar.
Sol tarafta müzik falan tartışılıyordu. Panoyda duyurulardan haberdar olmak için mail adresleri yazılıyor.
Bir uyanık da oradaki kızların mail adreslerini topluyormuş:))
Baya güldüm. Hemen kahve aldım ve ikili koltuğa sevgilimle oturduk.
Birkaç tane fotoğraf çektik daha çekesim vardı ancak görgüsüzlük olur diye durdum.
Bu tarz mekanların artmasını diliyorum.
Fatma Bucak'ın videoları, Sarkis'in suluboyaları, Aslı Çavuşoğlu'nun eserleri sergileniyor.


Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...