29 Kasım 2013 Cuma

Kasım'ın son cuması

Bugün 32 yaşımdaki son cumam.
Pazar günü bir sene yaşlanıyorum.
Yeni projem talibimkim'in sitesini açtık hayırlı uğurlu olsun.
Henüz yaymadık gerçi filmi de yükleyelim diyoruz diğer filmden önce yayarız.
Bir arada olsun. Patlama yaşayalım.
Dün kış geldi, artık bir yerlerimiz donacak orası kesin.
Mart sonuna kadar böyle mıy mıy kediler gibi kalorifer kenarında ayak bacak ısıtmaca.
Yapılacak o kadar çok şey var ki nereden başlasam bilemedim.
Tüm gün youtube ve vimeo'ya bir video yükledim hayatım kaydı.
Başında beklemenize gerek yok diyor ama Türk aklı güvenemedim.
Okunması gerekli kitaplar, görüşmeler için sunum dosyaları hazırlamalar,
Yeni senaryoyu tamamlamalar, deneme çekimi yapmalar ohooo. 
Nereden başlayacakpımı bilemediğimden oturuyorum.
Sağlık olsun yeni yaşımda yaparım.))

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...