16 Kasım 2013 Cumartesi

Tavla ve Candy Crush

Ne kadersizim be arkadaş.
Bayramda çok boş evde oturdum arkadaş sordu "Tavla biliyor musun?", cevap verdim "Hayır". Bu soru neden, niçin diye devam etti. "Oyun oynamayı sevmiyorum, karşıyım" diye devam ettim.
"Lütfen ben öğreteyim benimle oyna" dedi 5-6 ısrardan sonra OK dedim.
Öğret bakalım!
Anlatarak oynuyorum 3 kez oynadık 2 kez onu yendim, mars mı ne ondan bile yaptım 3. oyunumda.
Sonra bir sardı beni çok hoşlandım durasım yok.
Arkadaş "Ben bilenlerle oynuyorum, sen öğren de gel öyle oynayalım" dedi.
Dünyam karardı.
Kimse bir daha benimle oynamadı.
Bugün bir büyüğümüzün tabletinde Candy Crash'a denk geldim. O da seviye atlamak istiyordu.
"Hadi 2 elden oynarsak çabuk biter" coşkusuyla 4-5 tur döndürdü.
Öğrenene kadar zaman aldı hangisi jöle hangisi akide anlamadım.
Öğrendim oynuyoruz, 7. aşamayı geçemedik.
Son halim elimde tablet sallıyordum parmaklarımı.
Yok kendi telefonuma yüklemeyeceğim, oynamayacağım:)))

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...