3 Kasım 2013 Pazar

Web dizimizin pilot bölümünü çektik:))

Yaşaşın sonunda hallettik:))
İlk randevuyu konu alan web dizimizi çekmeye başladık.
Tabi önce herşey yolunda gidiyordu.
Ta ki 1 gün önce oyuncu fire verdi.
Bölümün konusu ana kuzusu erkeklerdi. Erkek oyuncu da ana kuzusu çıktı.
Kendisi askere gidecek annesi dışarı çıkmasına izin vermemiş.
Kıyamam dedim ısrarlarım boşa çıktı adam istemedi.
Neyse daha yakışıklı bir çocuk bulduk.Çok sevimliydi ezberini de yapmış gelmişti.
Çekim sabahı 4.de ortak mesaj attı, sesçi sarhoş oldu bir de momento.
Eyvah dedim. Momento filmindeki gibi unutma sorunu varmış akıl defterine yazmamış.
Sevgilim bi tanem hemen sabah yazıcığlundan hallederiz dedi.
Rahatça uyuruz diye düşünürken karnımız ağrıdı üşüdük sabaha kadar uyuyamadık:((
Kahvaltı yapıp yazıcıoğluna gittik. oradakiler sabah elektroşoka maruz kalmış gibi uyuşuk beyindeydiler.
Mikrofon dedikçe sahne mikrofonu çıkarıp durdular.
Ortalama bişey alıp Cihangir'e geçtik.
Çekim Kahvedan kafede olacaktı.
Bir insan yağmaya başladı ki şaştım kaldım.
Cumartesi sabahı herkes orada, hemen içeride bir masa kaptım kendime:)
Dışarı da biz yerleştik.
Önce oyuncular geldi sonra kamera ekibi.
Kameranın şarjı olmadığı için tek sorunumuz beklemek idi.
Oyuncular zaten çok şekerdi provalar aldık, bir sorun yoktu.
Garsonu ben oynadım ama bi daha kamera arkasından ayrılmam!
3 ü geçe hava düşerken çekimi bitirdik.
Görüntü yönetmeni de işi bildiği için işler tıkırında gitti.
Sevgilimle ben elimiz ayağımız açlıktan titredi. Datlımaya'ya gidip bişeyler yiyelim dedik.
Bir arkadaş önermişti çok doğal güzel yiyecekleri var diye.
Girdik sipariş verdik bir elektroşok durumu hepsinde vardı.
1.yemek az ve lezzetsiz 2. çalışanlarda algılama sorunu var. 3. fiyatlar yüksek, yer dar vs vs bi daha gitmeyiz.
sanki bu çalışanlar evde oturuyormuş biri gelin oyalanın demiş gitmişler tam 10 dakikadır bu işi yapıyor gibilerdi.
0 adaptasyon yanii.
gereksiz evde oturmaları daha mantıklı .
Bizde Nişantaşı'na gittik. Çekimleri izledik ve keyfimiz yerine geldi.
Güzel bir çekimi bitirdik, sıra geldi montaja.
Hadi hayırlısı

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...