11 Mart 2012 Pazar

Yeni Lenovo i3-Akbank Reklamı

Ne kadar hızlı ve gıcır bir laptopum oldu bugün anladım:)
Dün uyandığım gibi Elmadağ'a attım kendimi. Vatan Computer'dan bir laptop kapma kararıyla. Öncesinde bir kütüphaneye uğramış kitap değiştirmişliğim var. Tahsin Yücel okuma zamanı artıkkk.
Seville Starbucks'da içtiğimiz kahve züper geldi. Dedikodu da. Cuma akşamı Restoratörler ve Konservatörler Derneği'nin açılışındaydım da şarapla azıcık gevşemiştim. Ne iyi geldi ama arkadaşlarla sohbet. Bir de Özlem'in mercimek köfteleri.
Vatan'da laptoplardan sorumlu kişi sanırım Casper ile gönül bağı kurmuş. Hangi laptopu sorsam Casper ile karşılaştırıyor. -Yok efendim gönül bağım falan dedi. İnadımdan almadım Casper. Zaten herkes burun kıvırıyor yerli malı diye. Asus'a gözüm takıldı. Eee Lenovo i3 bulunda 10.50 TL'ye kaptım hemen. Kasada sıradayız çocuğun biri de Lenovo almış saydı nakit 1000 üstü bişeyler. Kasiyer kız soruyor -1 Liranız var mıydı acaba?. -Allahım baksana nakit milyar sayarsın 1 Lira isterler dedim. Ne kasiyer bişey dedi ne müşteri. Ardından kafamı bir çevirdim bal standı. Aaa dedim burada bal da mı satıyorsunuz? Erkek kel kasiyer zıpladı benim laptopu ovuşturarak -Evet efendim balı böle sürüyorsunuz üstüne daha iyi çalışıyor -Arı yapışır be dedim. Ne mişte yardımmış. -Gıda sektörüyle teknolojiyi birleştiren kurumdur Vatan dedim. Allahım herkes ters. Aşağı indik ödemeden sonra. Herkes laptopu yüklemeye bırakıyor. Doğum hastanesi gibi çocuğunu görmek isteyenler ilk dokunanlar hangisi olduğunu soranlar. Karışır mı bunlar dedim Sevil'e saçmalama dedi. Ama hastanede bile karışıyor ki çocuklar.
Aldık çıktık derken -gelecekteki-sevgilimi gördüm Harbiye'de. Ne tesadüf. Ehehehe
Nişantaş Bolulu'ya gittik tatlı yemeğe. Sevgi de katıldı simitiyle. Kameradan teyzeme el salladık.
Sonra yürüyerek Beşiktaş. Sert rüzgar olmasa ne iyi olacaktı.
Dün de kuaförde akşamı ettik, daha kaşım maşım manikürüm var off.
Selami Şahin'in Akbank reklamı ne ilginç ne alaka?
Bunlar şimdi creative ekipten mi çıkıyor?
Hepsi duruyor biri diyor "A Selami Şahin şarkıyı sölesin" hepsi zıplıyor ne kadar yaratıcı bir fikir diye göklere. Sonra şarapla kutluyorlar. Sonra bir reklam şirketine iş görüşmesine gitme şansın bile olmuyor. Evet bu tipler şakır şakır İngilizce konuşan minimum 3 sene reklam ajansı deneyimi olan tipler bir de. Allahım yaratıcılık nerelere bağlandı.
Ben bu dünyaya ait değilmişim arkadaşlar söyledi dün. Marsta olsam daha popüler olurmuşum.
Pek inanmadım ama.
Akbank da hala kestiği 50 Liramı ödemedi!!!
Selami şarkı söylesin daha...

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...