24 Mart 2012 Cumartesi

Son bir hafta kaldı Mart'ın bitmesine-PO

Bir haftadır yaz geldi, yüzümüz gülüyor doğalgaz da 175 geldi.
Nisan da sıcak geçer umarım.
Dün Akmerkez -Kanyon derken ayakkabı ayaklarımı yordu. Klasik kıyafetle gezmek pek rahat değil. Sevil'e gittim amaç güzel bir gece geçirmekken 40 derece suda yıkanıp buhar banyosu yaptım. Sonuç çıkışta gözlerim kapanıyordu. Kız 2 laf anlatacak ama ben orada değildim.Beyaz şarapla ravioli gecenin sofrasını süsledi.
Neyse ki yatağını verdi süper uyudum, bir de kaloriferi açmış terleri de akıttım.
Sabahki kahvaltı müthişti tadı damağımda. Paris'te yediğimiz mısır gevreklerinden buldum Macrocenter'da. Aldım az sonra tıkınacağım.
Yarın reklam seti var. Hayat sürprizlerle dolu.
Yegane yapımlardan Cüneyt Bey aradı Petrol Ofisi eğitim-tanıtım filmi çekilecekmiş.
Seve seve yardıma gelirim dedim. Bugün Nişantaş'a gittim görüşmeye sahne dökümü çıkardık. Kuçusu Yegane de pek sevimliydi. Yarın yine 6.40'da kalkacağım ve 8'de set var.
Ayrıca bu gece saatler 1 saat ileri alınacak. Umarım cep telefonum kendi alabiliyordur.
Gece kalkıp kontrol etmek çok zor olacaktır.
Özlediğim sette olacağım 2 pazar üst üste.
İtalya'daki hocama da mail attım bakalım ne yazacak bana:)

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...