29 Mart 2012 Perşembe

Perlier pİke-İpek

Ne alaka ama bir Perlier pembe koku gelemedi İtalya'dan.
Sezen'in babası gitti getirecek umarız de sürünüp kokacağız.
Mesaiden geldim ne mutlu bana.
Bir çeviri var yapmak lazım ancak kapasite zorlanacak.
Yarın cuma yaşasın tüm cumalar. Yemek yapmam lazım, hazır pazar da kuruluyor.
Maaş da yatıyormuşşş. Ben gri bir mont aldım gerçi indirimden krem bir şalla. Para kiraya gidecek. Ooo bir de faturalar var. Ödesem yenisi geliyor. Bıktım artık.
İpek işten ayrıldı :)(( Onun adına sevindim ancak kendimi düşününce yalnız kaldım:( Kiminle pıs pıs konuşacağım ki ben. Kim bardağını çay odasında unutunca gelip bana söylediğinde gözlerimi tavana kaldıracağım? Hergün olmaktadır.
Kim leş çekmecemdeki şekerlere bakarak "Şeker?" diyecek?
Kim İstanbul'daki "Lezzet Durakları"nı sayacak bana?
Kader bizi bir araya getirdi gerisine bakacağız.
Bugün bir arkadaşın sandalyesi kırıldı, çok korktuk. Ölebilirdi de.
Maaşlara zam istiyoruz yoksa çok kötü olacak şirketi terkedeceğiz!
Haftasonu çekim var ve döküm yapmam lazım. Ancak senaryoyu yemiş yutmuş olmam lazım.
Şu çeviriye bakayım de Sezen'e saracağım.
Yarın da duş almam lazım!
Çok çalışmak lazım çok!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...