1 Mart 2012 Perşembe

Mart Geldi Mi Ne?

Hello Mart hoşgeldin!
Bugün kar vardı o yüzden ılık hava getiremedin. Ancak cemreler düşmeye başladı. Artık belirgin farklar yaratır kendisi.
Cüzdanım yırtıldı, güzel değişik bir cüzdan bulmalı almalı kullanmalı. İçine madeni para da koyabilmeliyim. Türk Lirası'nın simgesi var ya yeni.Ne kadar iyi oldu. İhtiyaç vardı.
Dün yola çıkan Bakanlık dosyam muhtemelen bugün varmıştır Ankara'ya. Bir güzel çıktı aldım, yarım kapaklı dosyaya yerleştirdim onları spiralsizce.Yoksa sorun çıksın istemem. Hayırlısıyla sinema desteğimizi alırız inşallah. Bu blogta da gittikçe kadere bağlıyorum.
Yarın son iş günü çıkışta Taksim'e gideceğim. Haluk Akakçe'nin Galerist'te sergisi açılacak. Özel davetiye geldi yaaaa. Bende arkadaşlara söledim sanırım tek Adar gelecek. Gidip azıcık değişik insan göreceğim. Ne giysem diye düşünürken malesef rengarenk kıyafetlerim olduğundan bir kombinasyon sağlayamadım, dün aldığım yeni kareli eteği fırfırlı gömleğimi de giyemicem. Haftaya artık.
Unutmadan fotoğraf makinemi de alayım bir iki poz sergiyi çekeriz. Tülay olsa onunda giderdik. Rahat bir ortam insanı kendisi, neşeli şen şakrak sosyal. Fazla övdüm ve özledim. Viyana'da dilek mumunu yakmış kedisini severken boş kalan eliyle de öyküler yazıyor şimdi.
Dün Pileki'den aldığım mozaik pasta biraz sert geldi. Hem tat hem ısırık anlamında. Pileki'ye doğumgünümde attığım mail aklıma geldi. "Lütfen Üsküdar'daki şubenize bir pasta bırakın oradan alırım" gibilerinden. Hiiiiç cevap yazan olmadı çok alındım. Bu daha doğrusu o mutlu günümde duvar tavrı takınmak hoş değildi. Ben olsam oranın halka ilişkileri bak neler yapıyorum.
Yarın sergi çıkışı Özlem'e gideceğim, kızın mezarlı tezi bitemedi gitti. Hasta bir de. Belki bir işe yararım onun adına. Kendimden pek umudum yok ama...
Ayrıca cumartesi SE'lerle buluşum bana laptop alacaz. Yatan maaşı bitirmek lazım.
Her hafta bir kez fön çektirmem lazım. Eski saçlarım yok ve artık ben bunu kabullenmeliyim. Kabullenmezsem çevremdeki insanlar yüzüme daha doğrusu kafama bakmayacaklar.
Pazar yine yine yine çizgi film yazma planımız var. Bu sefer en az 2 tane yazmalıyız. Zihin açıklığı umut ediyorum.
Lütfen yarın kar yağmasın:)
Beklediğim bir sürpriz gerçekleşsin!
Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...