4 Mart 2012 Pazar

Galerist-Mezar Tezi

Cuma günleri çalışınca sevilir sayılır. Cuma yoksa cumartesi ve pazarın anlamı yoktur.
Cuma Avrupa yakasının servisiyle Mecidiyeköy'e attım kendimi, geçen hafta kadar kalabalık değildir umarım diyerek metroya bindim. Taksim'den yukarı çıkacak cesaretim yoktu Şişhane'ye doğru yollandım. Müzeci konservatör restoratör arkadaşım Özlem ile buluştuk ve Galerist'teki Haluk Akakçe'nin "Zamanda Yolculuk" sergisine gittik. Saat 19'da idi açılış. Kapı kapalıydı ve içeriden süpürge sesi geliyordu. Gülüştükten sonra aşağıya indik beklemek için. Her gelen diğer taraftaki bar-restorana gidiyor yanlışlıkla. Ben sesleniyorum. Sergi bu tarafta ama açılmadı henüz. Gazeteciler gelenlerin fotoğraflarını çekiyorlar. Ancak bizimkini neden çekmediler???
Sergide enerji veren içecek dağıtılıyordu. Dağıtan kız da uyarıyordu "Enerji içeceği değil enerji veren içecek" Özlem pek inanmadı. Az sayıda çalışma vardı ama insanlar fazlaydı çok daraldık.
Hoş bir çocuk vardı ancak tanışamadan oradan ayrıldık.
Abur-cubur alıp Özlem'e gittik, tezine yardım edecektim güya.
Cumartesi uyandığımıza kar-yağmur-güneş vardı.
Özlem'e pek yardım edemedim. 6 gibi Kadıköy'e laptop bakmaya gittim. İstediğimi bulamadan eve geldim. Hadi çarşaf değiştir hadi yıkan hadi çamaşır at öyle akşamı ettim. Bugün de çamaşır ve yemek derken gün bitti. 2 bölüm Rizzoli&Isles izleyebildim.
Ayrıca "Omerta" da bitti. Diğer kitaba geçebilirim.
Haftaya Chiara geliyor arkadaşı Chiara ile.
Bu Cuma da Seville korku filmi izleme planım var. Laptop işini de halletmek farz oldu derim.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...