7 Mart 2012 Çarşamba

Mesai mi var? 8 Mart

Bugün başarılı olduğumu gördüğüm bir gün o yüzden önemli benim için.
% 23 verimliliğim var bugüne bugün.
Başarılarımın artarak devam etmesini diliyorum. Mesaiye kalır mıyız bilmiyorum?
Yarın Dünya Kadınlar Günü.
Ev telefonu bedavaymış, ne ilginç.
Neden erkekler günü diye bir şey yok demeyeceğim. Tek merak ettiğim bu özel günün anlam ve önemi. Kadınlara hediyeler verme günü olsa daha makbule geçerdi. Kesin Mustafa Sarıgül iyi bir etkinliğin peşindedir. 7/24 faal bir başkan kendisi helal olsun!
HaberTürk'te "Yeni Eğitim Sistemi" üzerine tartışma programı var. Cihat Hoca da orada helal olsun güzel konuşuyor. Tabi mesele yine anadilde eğitime geldi. Kürt meselesinin ratingi yüksek ya herkes sömürüyor bu mevzuyu. Tayyip Erdoğan çıktı, "Fatih Projesi"ymiş adı. Tabletten kim ders takip eder. Ben olsam etmem. Akıllı tahta fena değil ama. Allahtan eğitim hayatım bitti ve çocuğum yok ateşe atacak.
Bir arkadaş rüyasında görmüş evde yanıyormuşuz, zenginlik, işte başarı imiş.
Bu arada 2. kanallı dişte hafif sızlama var sinir oluyorum. Kaybetmesek kendisini bari 450 TL. ödendi bari 3-5 sene idare etse sökecem tüm dişleri yoksa.
Şu dünyadaki tek isteğim tüm dişerimin sağlıklı ve sırım gibi olmasıydı.
Artık çık geç.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...