14 Mart 2012 Çarşamba

Aksanat'ta Hesaplaşma-AfterMath-Benim Sosyalliğim

Son derece sosyal bir gündü 13 Mart benim için.
Gündüz kendimi işe kaptırmışken telefonum çaldı. Arayan Negar’dı. İnanamadım çünkü İran’da olduğunu sanıyordum. Ablası Bahar’ın da aralarında bulunduğu bir grup sanatçının Aksanat’ta sergisi varmış. Açılış için beni davet etti. Koşarak gelirim dedim. Allah organizasyon bir yandan da Chiara Türkiye’ye geldi onu görmem lazım. Hatta aynı gün görmeliydim çünkü Babylon’da kemençe dinletisi için davetiyem vardı. Onların gitmesinin yerinde olacağını düşündüm. Yani bileti iletmeliydim. İş çıkışı servisle kendimi Mecidiyeköy’e attım. Metro Cuma gününe nazaran tenhaydı! Taksim’de Chiara ile telefonda anlaşmaya çalışırken 2 kişi “Anket için 5 dakikanız var mı?” diye sordu. 1: Telefonla konuşuyordum. 2: İtalyanca konuşuyordum. İnsanlar gerçekten önce dinlemeli sonra konuşmalı. Gülümseyerek sabırla yürüdüm. 

Yere bakmayı kesmemişim ki karşıdan gelen Berrak’ı göremedim. Gördüğümde ise onu Atlas’a sürükledim “Festival Kitapçığımı alalım” diyerekten. İST Kafede oturduk. Bır bır bır konuştum o dinledi zavallım. Sağa bir döndüm kafam sırtım yamuldu. Bağırdım ah ah. Kulunçlarım ağrıyormuş öyle söledi. Adar arkasında geldi bir karışıklık Aksanat’a daldım. Negar’ı buldum sonra Tolga’yı. Chiaralar da geldi oh dedim tamamlandık. Sergi gezmeler gülüşmeler vs vs. Thales’te bişeyler içtik. İş ve gece hayatı ikisi bir arada yürümez ben diyeyim. Kas yapmak lazım. Eve gelmek azap oluyor Taksim’de. Chiara’ya yolladığım listeden hiçbir şey almamış. Helal olsun dedim. İtalya’dan bir şey gelmedi yaniiiL
Bugün ise mesai vardı. Gündüz bilgisayarla ilgili bir takım adamlar geldi kontrol montrol. Yarım gün gitti. Mesai bir işe yaramadı yani. Ancak şirketteki sessizlik hoşumuza gitti. Artemisa diğer odada Arnavut  halk müziği dinleyerek çalışıyordu. Ne iyi kafa bu dedim. Taksiyle eve gelmek süper ötesiymiş. Mezarlıktan geçmek cumaya kaldı. İtalya’dan geçen haftanın sonuçları geldi 1200’den fazla reklam yapmışım. Hatalarımı azaltmam lazım. İnşallah dedim. Hepsi bir arada olmuyor.
Pazar günü Apolyont Gölyazı Köyü’ne gidiyorum. Biraz fotoğraf çekmem kendime gelmem lazım. Asıl sorun yine erken kalkacak olmamL
http://www.akbanksanat.com/etkinlik-takvimi

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...