17 Mart 2012 Cumartesi

İtalyan çikolatası-"Ai Se Eu Te Pego"

Sonunda misafirlerimiz gitti.
Dün akşam patates kavurma ve brokoli hazırladım. Nefistiler.
Esma sultan da rejime girmiş. Aynı derde sahibiz. Mide karın bel bölgemiz şiş.
Bende hiç bu kadar olmazdı. Dün sarı pantolon sarı kazak giydim. Belediye işçileri gibi. Aman yarabbim aynada bir yan döndüm göbek. Midem bulandı. Sabahları 2 poğaçaya çıkarttım ondan sanırım bir de işte sürekli tavuk-pilav, metabolizma yavaşladı. Bitki çayı içmeli her gün. Yoksa sonum kötü. Her yere yayılsa anlayacam ama yok aynı yerde toplanıyorlar.
Chiaralar ise meyan köklerini gevelediler koca gece. Sabah da odada tarlası oluşmuş onları temizledik. Tolga ile takip ediyoruz kim wcden çıkınca ellerini yıkamadı diye. İnsan obsesyona bağlıyor. Sanırım bende ileride temizlik hastası olacağım. Ama ileride şu an olsa ofisteki çekmecemi temizlerim. Herkes gördü suratıma tükürmedikleri kaldı. Aslında kılımdır ama bazen salıyorum dedim.)
Yarın erken kalkmalıyım gezi var Gölyazı Köyüüüüü. Her halükarda uyanıyorum erken bari bir işe yarasın.
Bu akşam da mezar tezi yazan arkadaşıma yardım için birkaç sayfa yazı yazmam lazım.
Ezberlediğim Portekizce şarkımı söyleyerek işe koyuluyorum:))
Mossa Mossa a sivu semi mataaaa...
Michel Telo'  "Ay Se Eu Te Pego"

http://www.numberone.com.tr/tr/video/muzik-video/michel-telo-ai-se-eu-te-pego.html

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...