8 Ocak 2012 Pazar

A Single Man'i izlerken ve öncesi

Kimse kusura bakmasın ama pek sevemedim. A single man'i büyük umutlarla izlemeye başladım. Ancak istediğim verimi alamadım:( hatta bakkala gidip bir cipis, bir kek, sabah için yumurta, kola almıştım. Şöyle de bir durum var kolayı koltuğumun altına koydum, kafa bi dünyaymış umarım çocuk parasını almıştır. Yağmur insanda kafa bırakmadı.Salonda dondum sandım elektrikli pattaniyemi açtım 3 saattir yatak odasındayım. Kemiklerime kadar ısındım salon kutuplara dönmüş.Yatmadan kombicanı kapamak lazım ay sonu ödeyecek bişey kalmayacak zaten.
Her arkadaşım bilir pazar filmlerim meşhurdur. Şu açıdan pazarları izlemek için seçtiğim her film senelerdir gaflet içinde bırakır. O yüzden artık pazar günü film izleyelim dedim mi herkes koşarak yanımdan kaçıyor. Ya ağlatıyor ya sıkıyor ya da hayattan umudu kesiyor bu filmler. Özellikle seçmiyorum. Belki de ondandır. Artık her filmi izleyemem seçmeye başlamam lazım.
A single Man'de tabiki Colin'in bakışları müthiş, hele Julianne'nın sahneleri. Kadın her göründüğü anda bir büyü yaratıyor bence. Nasıl bakılıyor onu biliyor bu ecnebi oyuncular. En sevdiğim sahne ise kadının akşam için hazırlanmasıydı...

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...