14 Ocak 2012 Cumartesi

Diş Ağrısı!

Dişim aslında ağrımıyordu. Hafifçe sızlıyordu. Ama dedim yarın gece 3'de zıplatırsa ne yaparım? Kalktım Dentistanbul'a gittim. Yıllardır oraya giderim ortodonti tedavimin merkezi. Çok memnundum. Ta ki negatif bir doktora denk gelene kadar. Aman yarabbim  adam öyle bir konuştu ki tüm paranı alacağız yine de dişi kurtaramayız der gibiydi. 2. kez kanal tedavisi görecekti yanı diş. Bende biliyorum tehlikeleri ancak o durumda zaten korkuyorum. İçimden dedim diş ağrısı bu derece de değilken ne diye geldin. Yarım aylığın buna gidecek. Adama ne kadar negatifsiniz dedim verdikleri "Okudum anladım kabul ediyorum" yazılı kağıdı kabul etmeden imzaladım. Ben pozitifim başlayın dedim. Oy  allah oy adam bu günü bekliyormuş. Endodonti uzmanımız yani. İğne istemedim ağzım burnum yamuluyor diye.
Eve geldim 19.30'da acil durum attım kendimi dışarı. Fellik fellik eczane aradım. Benim Yunus Emre Hastanesi geldi aklıma gittim allahtan bir doktor geçe kalmış dikiş yapıyor. Dadandım kıza uyuşturucu diye. İğneledi beni 2 de Rastel verdi. Daha yok mu dedim. İdare eder dedi. Kutu verse hepsini içecem.
Eve geliş Rastelleri bitiriş ve uyuma arada uyanıyorum tabi. Bugüne kadar tanıdığım tüm insanlar rüyamda...
Neyse sabah Sevil ve Hakan gelirken bir kutu Rastel ısmarladım da günüm süper geçiyor.
İnsan sağlığının kıymetini bilmeli bence.
Diş de kabir azabı derler ya işte öyle bir şey.
Damağımdaki şişlik ineyazdı zaten. Ağrı da kesildi sayılır. Dualar ettim tüm gece kabul oldu yarabbim:)
Ne güzel geliyor karla karışık yağmurun yağması, elektrikler gitti geldi ama mutluydum çünkü ağrım yoktu. Açım ama mutluyum ağrım yok.
Diş ağrısı çekenler için Rastel'i öneriyorum:)
Sevgilerimi sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...