9 Ocak 2012 Pazartesi

Çimen'e Çınar dedim

Berrak ile buluştuk günlerdir aklımda olan tatlı-tuzlu kurabiyelerimi yedim. 3 bardak çay ile baya tükettim. Sonradan Adar geldi ben sabahtan beri Çınar diyorum nereden dilime dolanmışsa... Meğer Çimenmiş. Aslında biliyordum da haaaa tüh oldum.
Yedik içtik Adar'ı beklerken orada işe başlayacaktık gelen gitti yiyen gitti. Kalakaldık.Ne geyik ne geyik.
Bim'den Çaykura benzeyen Kaan çay aldım umarım güzel kokuludur yoksa 10 küsüre lipton alacaktım. Neyse ki dünden yemek vardı yine yeniden ıspanak ama bu kez yumurtalıydı. Taze güzel ekmekle iyi gitti.
Asıl yıkıldığım an bilgisayarımın açma düğmesine basınca yaşadığım andır. Yine açılmıyor nedir bu kaderim diyorum neden neden neden. Yeni yaptırdım o kadar para saydım yine bozuldu kadersizim gerçekten. Bu teknoloji gelişmedi bizi yiyiyorlar. Yarın uyanınca tutacağım Kozyatağı yolunu allah büyüktür.
Dönüşte de Gizem'i görürüm Bağdat Caddesi'nde. Ama dua ediyorum para ödemeyeyim. 3 kuruş elimde kalmadı kalmayacak zaten. Bir yerden para gelir o da böyle salak yerlere gider ya yesem içim yanmayacak.
Ya dişe ya elektroniğe. Ölürse benim MSI almam vallahi yakın zamanda. Tolga'nın Hacer'ini kullanırım. Başka şansım yokkkkk.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...