28 Ocak 2012 Cumartesi

-22 derece

Erzurum - 22 derece inanılmaz insan manyak olur.
Allahtan İstanbuldayız diyorum. Günlerdir uzaklara gitmezken Taksim'e gitmem gerekti hem de cumartesi sabahı 9'da. Ay tüm bacaklarıma buz yapıştı. Ha bir de motorda plazmalar var mahlukat belgeselleri dönüyor. Kısa filmler dönse ya. En azından izlenir.
Karşımda bir kız gözlerini kapadı gaz aldım bende kapadım.
Hemen Kabataş'a vardık. Yarım kalan İngilizce dersine hevesle gittim. Yanlış sınıfa yönlendirilmişim nihayetinde asıl sınıfı buldum. Michael'i özlemişim ve kursu okul gibi geliyor ne güzel eğitimi seviyorum. Sınavsız olanınları özellikle.
Güzel bir 4 saat geçirdim sabırla 3 saate çıkardım diyordum ama güzeldi. Yarın da var 4 saat dayanırsam 1 saat de konuşmaya kalırım. Olur bana tam doping.
Kütüphaneye vardım ki memurlar kaytarmış. Ne mişte kardan dolayı karşıdan gelememişler. Adama dedim ben nasıl geldim. Gerisin geri getirdim kitapları sıkıldım omuzumda taşımaktan. Yarın değiştirecem bir Orwell bir de Auster iyi gider aslında aklıma takılan bir İngiliz romanı daha var onu bulursam alimmm de rahat uyurum. Bu kütüphane işi iyi oldu üstümde baskı hissedip okuyorum. Ama "Papazın Kızı" güzeldi, gözümde canlandı Londralar. Bi gitsem şööle dedim.
Bizim kızlarla buluştuk Metrocity'de bir iskender ve üstüne de 2 donut götürdüm inanılmazdı. İçim bayıldı neden Amerikalıların obez olduğunu anladım fast foodla tuz yüklemesi, donutla şeker, kahveyle kafein şişersin tabii. Avrupa'da tatlılar daha hafif ama Türkiye'dekiler de şerbetliler ağır geliyor.Neyse yedik ya ama aklımda bizim Brezilyalıların yaptığı tatlı var. Tarifini isticem.İstedim gelince yaparız.
Tolga cips almaya gidiyor yaşasınnn!
Ye iç otur.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...