1 Ocak 2012 Pazar

1 Ocak 2012

Hoşgeldin yeni yıl!
Dün akşam yeni yıla Sevil'de girdik. Kocaman bir tavuk pişti fırında! Evden çıkmadan demiştim bu kızlar daha cami çizimini bitirmedi aç kalırız diye ama biraz bağırınca hemen kıvradılar. Sofrada kanepeler-çikolatalar- inciler-vs. Salatayı ben yapayım dedim çünkü Sevil salataya suyu dokundurmuyordu. Dizanteri olmayalım 31 Aralık'ta dedim. Neyse oturduk yedik bir güzel. Lady Gaga konseri kötüydü, Victoria's Secret her zamanki gibi izlenesiydi gerçi geçen gün Fashion One'da izlediydik birazını ama.
Yeni yıla maytaplar elimizde girdik. Tüm sene parlarız inşallah. Tabi dışarıda bir yağmur bir fırtına. Korktuk eve gitmeye. Sevgi taksiyle Zincirlikuyu'ya kadar bıraktı. Başka taksi de iskeleye. Motordaki tipler görülmeye değerdi, biri binince hepimize iyi yıllar diledi. Aslında benim kafadandı.
Nişantaş'tan geliyordu ekip muhtemelen, Sarıgül 14 noktadan kar yağdırmış. Adamın yapmayacağı yok helal olsun. Her daim sunuma da hazır göreve de!
Gizem'in Alaman pastası hala bitmedi. Kalkıp biraz çayla alayım bari.
Bir adet yün etek-dudak vazelini-kalpli kutuda çikolata-noel babalı don da hediyelerimdir.
Sabah bir uyandım kombi kapalıydı burnum donmuş fırladım açtım, 12'de kalktığımda sıcaktı ev. İnşalla bir gün kombim hep 50 derecede yanar!
Allah her günümüzü yeni yıl sevinci içerisinde geçirsin.
Güzel günler diliyorum.
"Keyif Verici Maddelerin Tarihi" adlı kitaba da başladım umarım en kısa sürede okurum.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...