9 Ocak 2012 Pazartesi

9 Ocak 2012-Yağmur Sonrası Tuz Gölü



Ocak-Şubat-Mart-Nisan bu aylar kara kış geçiyor. Bir an önce yaz gelsin diye bekliyorum.
Bu yaz için güzel planlar var Kuşadası'nda bir yazlık ayarlama ve annemin arkadaşının teknesinde zaman geçirme.Yazlık çocuğu olamama durumu içimde kalmıştır her zaman. Bu yaz onu dışarı çıkartacağım!
Bir de bisiklet edinmek lazım tabi ama annem yayıntı diye istemeyebilir.Çok özledim bizim oraları yaaa.
Memleketim Kuşadası.
Tolga'yı sete gönderdim Samanyolu. Şeytan çıkarma sahnesi çektiler dün:)))
Çocuk 2 gündür 4 saat uyumuş yüzüne hasret kaldım gitsin biraz da akıllansın. Özledim keretayı ama.
O ses Türkiye Berrak ile Çınar pastanesinde çay içme randevum var 14.45'de Üsküdar Evkur'da buluşacağız. Neler kaynatırız artık allah kerim.
Çalışmamak çok güzel bişey benden sölemesi, lotonun çıkmasını bekliyorum...
Şöle lapa lapa kar yağabilir aslında fotoğraf çekmek istiyorum fazlasıyla.
Nhk World'de sabah tuz gölüyle ilgili bir belgesel vardı. Bayıldım hele bir de yağmur sonrası çekmişler. Aklım uçtu.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...