17 Ocak 2012 Salı

Papaz'ın Kızı-Morgue Sokağı Cinayeti

Günlerdir sağlık sorunları yüzünden evden çıkmayan ben kütüphaneye attım kendimi. Gururlar uzattım okuduğum 2 kitabı görevliye. Yenilerini seçtim. "Papaz'ın Kızı" ve "Morgue Sokağı Cinayeti". George Orwell'i çok beğenirim kitabın basımı da güzel dolayısıyla erken bitecek demektir. Edgar Allan Poe'nun mor baskılı small kitabı da oku beni diyor. Hevesle hangisine başlasam diye düşünüyorum. Bir dahakine Cemil Kavukçu kitabı alacağım.Bir de gözüme kestirdiğim İngiliz romanını.
Kütüphaneden dönerken Taksim gezi parkında müthiş bir ışık vardı. Otomatikle ancak bu kadar çekebildim. Sonrasında Karaköy'e yürümem ve Salt ile tanışmam...
Sonrasında Tülay ile İstanbul Modern'deki Cemil Kavukçu söyleşisine gittik. Sıcak çikolata inanılmaz iyi geldi.
Yarın kanal tedavimin 2. ve son günü olur umarım. Büyük gün yani. Eski sağlığıma kavuşmam lazım. Kafatasımın yarısı çatırdamasın artık!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...