26 Ocak 2014 Pazar

En Büyük Fobim: Aslan Tarafından Parçalanmak

Bir aslan tarafından parçalanarak ölmek çok kötü bir şey olsa gerek.
Tabii bu milyonda bir ihtimal gibi gelse de çok gerçekçi.

Örneğin hayvanat bahçesine gitmişim, aslanların kafesinin önündeyim.
Karnı çok acıkmış olan aslan kafesin önüne doğru gelip bana kükrüyor.
Bakıcısı içeri giriyor ve ona saldırıyor, ben tirtir titriyorum ve aslan kafesten çıkıyor.
Bir sağa bir sola bakıyorum ve arkamda aslanı buluyorum. Sonrası malum beni yiyiyor.

İkinci örnek ise sirkteyim, aslanlı gösteri var.
Bende izliyorum ama bir yandan korkuyorum ya gelirse diye...
Olan oluyor aslanın gözü dönüyor ve seyircilerin arasına dalıyor.
En yakınında da ben varım. Bir tanıdık önden bilet bulmuş bu da benim sonum olmuş.
Evcilleştirilmeye çalışılan aslan beni yedi.

Üçüncü örnek Doğu Anadolu'da en son leopar vuruldu.
Aslan da yaşıyor olabilir.
Ben de GAP turundayım bir dağa çıkıyorum fotoğraf çekmek için.
Sonra yolumu kaybediyorum ve kükreme sesleri geliyor.
Aslanın fotoğrafını çekmek istiyorum ki arkamda bir diğeri beliriyor.
Meğer bir aile varmış.
Bende onların akşam yemeği oluyorum.

Dördüncü örnek ise Hollywood'a gittim.
Taktım kafaya oyuncu olacağım. Figürasyon olarak bir filmde rol alacam sirk sahnesi var.
Sahnede aslanlar kafesten kaçıp izleyiciyi kovalıyor. Bir iki tekrarda bir sıkıntı yok.
Ancak 20. tekrarda aslanlar acıkmış olduğu için ilk gördükleri FGR'ye saldırıyorlar.
O da benim... Hollywood'da ölen tek Türk figurasyon oyuncusu olarak yıldıza adımı yazıdırıyorum.

Hiç param kalmamış iş arıyorum, aslan terbiyecisi olarak bir ilan gördüm.
Başvurduğum gibi beni aradılar. Gittim görüştüm minicik aslanlar, zarar gelmez diyorum.
Senelerce emek verip besliyorum ancak 5 yıl sonra aç kalan nankör kedigiller beni yiyiyor.
Kötü kader.

Evlenmişim mutluyum ama kocamın bir sırrı var gece 12.den sonra kurtadam değil de aslan oluyor.
Her gece 11.40.da beni uyutuyor kapıyı üstüme kilitliyor ancak bir gece ben su içmeye kalkıyorum.
Mutfakta bir de ne göreyim aslan! Kocamı çağırıyorum aslan konuşuyor.
Geliyorum diye.
Sonrası malum.

Sonuncu örnekse çok param var Afrika'da safarideyim.
Çikolata renkli bir rehber beni ciple gezdiriyor. Aslanların olduğu yere geliyoruz.
Adam bana "in ve fotoğraf çek" diyor.
"Sen gazla git gerek yok" diyorum. Adam diyor "teker patladı".
Bunu duyan aslanlar dört nala cipe doğru geliyor.
Saklanmak ne fayda üstlerine doğru koşuyorum.
Yeneceksem yeneyim Allah Allah! diye.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...