17 Aralık 2011 Cumartesi

Mayıs 2009

yaz gelsin yaz, bu sıcaklık az!
ben yandım bittim ey sevgili!
sıra sende şimdi de sen yan!
onu gördüğüm her yere bir anıt diksem?
arşivdeki tozlar beni hepşürtüyor.
acaba giovanni gerçekten cin gördü mü?
acaba andrea benim yokluğumu fark etti mi?
"ekmek ve laleler" filmindeki gibi lalelerin bitmesini mi bekliyor?
neden her erkeğin iletişim sorunu var? (iletişim fak. okuyanlar dahildir)
çingene olsaydım keşke
daha iyi oynayabilirdim.
yoksa o sicilyalıyla evlense miydim?
hava ısınsa bu soruları -cevapsız da olsa- bırakacağım bir kenara.
aldığım kara film kitabını okusam,
arınsam
eski film izlemeyi özledim ben
küçükyalı sahilinde koşmayı
bir kahveyi yarım saatte içmeyi
yazdığın mektupları okumayı
altın portakalı
sulu portakalı
yarın doğacak bir bebek var...
günışığı görecek
onu neler bekleyecek
ben onun neyiyim?
beni nasıl bilecek
bebek sevmeyi özledim
şimdi aklıma geldi
kucağımda uyuyanlar
bitmesin bu anlar
kimse korkmasın yaşamdan
ve insandan


lego

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...