25 Aralık 2011 Pazar

Korku filmleri

Dün akşam "Telefondaki Yabancı"yı izlemeye başladım. Tolga ilk başta tepki gösterdi. Filmin başında birşey çıkmadı gerilip durduk, sonra bir patlama. Çığlık çığlığa heyecan, sol bacağım yeniden gerilecek derken, tüm vücudum kasıldı. (Tolga'nın korktuğunu buraya yazamam çünkü arada okuyor, geçen gün kuruyemişi bitirdiğini yazmışım. Zeytin de dibini bulmuş "bunu da yaz bloğa" dedi, o yüzden fazla kızdırmayayım.)
Allahım dedim kız nasıl mücadele etti helal olsun, ben olsam napardım düşünmek bile istemiyorum.
Dua okuyunca bişeycik olmaz allah korur.
Sonra diğer korkuya geçtim "Alfabe Katili" o biraz bayıktı bence başroldeki kıza ısınamadım, polis çok çekicisin dedi, inanamadım. Meltem Cumbul da ilk kurban kızın annesi rolündeydi. (Eric Morris ile çalıştığı belli!).Sonra diğer korku filmlerine bakındım ama aradığım tadı bulamadım. Yazın izlediğim "Ruhlar Bölgesi" beni baya uyutmamıştı, (sinemada izlemenin sakıncaları) neyse yalnız da tadı olmuyor bu meretin. Sevil ile izlemek de güzel oluyor o hepsini gördüğü için benimle 2. ya da 3. kez izlemiş oluyor.
Böyle sakin, saygılı, kibar insanların korku filmine olan merakları beni hep şaşırtmıştır. "İçimdeki yabancı" dan var onlarda. Bizim kuzenin çocuğu da bayılıyor, 6 yaşından beri izliyor. "Hababam Sınıfı 3.5" ile başladı "Destere" ile devamı geldi. "Testere"ye destere diyor da...



Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...